המוסד לקיפוח לאומי - נמאס!
עד שממשלת ישראל לא תקבל החלטה שכל אזרחי המדינה שווים בפני החוק, ותבטיח רשת בטחון סוציאלית לכל אזרחיה השכירים והעצמאים, נמשיך לראות עסקים נסגרים מידי שנה ובעלי עסקים שנלחמים מלחמת קיום יומיומית. הפתרון היחיד הוא יצירת שוויון זכויות מלא בעיני החוק .
If you have Telegram, you can view and join
המוסד לקיפוח לאומי - נמאס! right away.